bo johnsons blog

Jag heter Bo Johnson och kommer från Luleå. Jag är socionom och jobbar på socialtjänsten Spånga Tensta. Jag bor i en villa Bålsta och har två vuxna döttrar som bor vi eget boende. Jag har varit med i Håbomoderaterna sedan 1996. Jag har haft plats i Kommunfullmäktige sedan 1998.

Tuesday, October 10, 2006

Gör en pudel, Cecilia Stegö Chiló

Att inte betala TV-avgiften är inte så positivt om man skall vara kulturminister, ej heller att ursäkta sig med att man " pendlat " ut och in till Sverige. Nej, vet du vad, Cecilia Stegö Chiló!! Betala in avgifter den tidsperiod, det anses att du är skyldig att betala för, så visar du med all önskvärd tydlighet hur viktig du anser att " publik service " är ! Det vill säga gör en " dubbel pudel " .

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

om de endå håller på och snokar, så varför har de ej kollat upp de "röda" partierna, kan man ju fråga sig.

2:29 PM  

Post a Comment

<< Home