bo johnsons blog

Jag heter Bo Johnson och kommer från Luleå. Jag är socionom och jobbar på socialtjänsten Spånga Tensta. Jag bor i en villa Bålsta och har två vuxna döttrar som bor vi eget boende. Jag har varit med i Håbomoderaterna sedan 1996. Jag har haft plats i Kommunfullmäktige sedan 1998.

Thursday, September 28, 2006

Det har bildats en majoritet i Håbo kommun

Nu har Moderaterna, Bålstapartiet, Folkpartiet och Kristdemokraterna bildat en majoritet som skall styra Håbo kommun, politiskt, under de kommande fyra åren. Jag tror på den konstellationen, jag tror också att de fyra partierna kommer att lyckas med att initiera en utveckling av Håbo kommun, så att Håbo blir en av de bästa kommunerna i Sverige. Två av de prioriterade frågorna att ta tag i inledningsvis är ekonomin och skolfrågorna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home